Monday, May 13, 2013

TIARA BEACH RESORT, PORT DICKSON, MALAYSIA (7-8 MEI 2011)

Salam semua.....

kali ni aku nk bercerita pasal family day yg aku pergi kat TIARA BEACH RESORT, PORT DICKSON. Kali ni punye family day adalah by Agrobank dimana mama aku keje kat situ. So cawangan dia ada wat fmily day, so aku pe lg, dgr je nk berjalan, mesti xlepas peluang nk join kan. Lgpun aku agak rapat dgn staf2 tmpt mama aku keje tu. Ramai jgk lah yg aku kenal. So, xdelah jumpa nnti kekok sgt kan. 

So, fmily day ni kan 2h 1 m je, so xdelah byk yg menarik memandangkan sebelum ni pun aku penah dok sini dgn fmily aku gak. Time ni aku baru 8 bulan kawin so masih agak romantik2 lg lah. yang penting Masih Sedondon.


Perjalanan dari KL aku dgn husband dan adik bertiga menggunakan kereta lah. Tapi mama dgn abah aku berdua lg dahsyat, diorg naik VERSYS.... rmantik gitu. Lg cepat smpi dr kitorg. 
Tapi sampai2 je aku pose dulu dgn abah aku kat motor kesayangan abah aku tu.



Program yang dijalankan semasa fmily day ni hanyalah Sukaneka. Dan selain nya masa yg ada lebih kepasa FREE & EASY. So, bebaslah nk pergi mana, dan nak buat ape. Masa sukaneka ni, ada 4 rumah suka, MERAH, BIRU, HIJAU dan KUNING. Satu keluarga aku sume berbeza rumah suka. Aku rumah MERAH (tp warna bj ala2 rumah shocking pink) suka sgt sbb pink mmg kaler fav aku. Husband aku rumah BIRU, sama dgn mama dan adik aku. Dan abah aku rumah HIJAU.

Sebelum aku tamatkan entry kali ni yang xberapa menarik sbb xbyk program, kita layan dulu beberapa pic view kat tmpt aku menginap ni.

 Garden Terrace tmpt kitorg makan sepanjang berada kat sini



 Taman Tema Air yang sangat sesuai untuk keluarga bersama anak2 bersuka-ria meluangkan masa berharga bersama keluarga tersayang.




 Pemandangan dari bilik tingkat 5 blok D tempat aku menginap



Antara servise lain yang disediakan disini 



Ok uols, smpi sini dulu celoteh aku. 
Assalamuailaikum...













No comments:

Post a Comment

EKSPEDISI KE PERGUNUNGAN AVATAR DI ZHANGJIAJIE CHINA

AVATAR TRIP WUHAN - XIANGYANG - ZHANGJIAJIE - CHONGQING - CHENGDU ASSALAMUALAIKUM SEMUA.... Fuhh lama betol tak update trip2 yan...