Monday, May 6, 2013

Salam kepada semua pembaca Travelog Mamma Mia ni. Date yang kene di save dalam sejarah kerana hari ini bermulalah kisah aku sebagai blogger. Kira aku ni baru nk berjinak2 dlm dunia blog2 ni lah. Sebab nye satu je, aku nk expresikan segala pengalaman dan perasaan serta pengetahuan yang aku dpt bersama pembaca semua supaya ianya dpt membantu ape2 yang patotlah. Susah jgak nk memulakan blog ni sbb aku nak kene refresh semual segala travel2 yang aku penah pergi dan segala aktiviti aku selama hidup ni sama ada sebelum kahwin ataupun sesudah bergelar isteri ataupun sesudah bergelar mamma mia ni.

1 comment:

  1. *just for my studies
    text yg digunakan tidak menarik kerana tagak membosankan.

    ReplyDelete

EKSPEDISI KE PERGUNUNGAN AVATAR DI ZHANGJIAJIE CHINA

AVATAR TRIP WUHAN - XIANGYANG - ZHANGJIAJIE - CHONGQING - CHENGDU ASSALAMUALAIKUM SEMUA.... Fuhh lama betol tak update trip2 yan...